šŸŒ¤ šŸ“ž Comenzi telefonice intre orele 08.30 - 18.00 / Luni - Vineri. La 0753 852 922

Fram

Fram se exprima prin design

Povestea acestei marci are peste o jumatate de secol: Fram a asistat la cresterea, descresterea si reasezarea imperiilor moderne, la primul pas al omului pe Luna, la aparitia internetului si a telefonului mobil. E ceva ce leaga, cursiv si armonic, toate momentele istoriei recente, in care si Fram a evoluat ? Raspunsul e pozitiv si vine pe filiera designului: concept ergonomic, tuse elegante, indiferent de varsta.

Lansarea din 2021 confirma rezonanta brandului la esteticul functional. In categoria retro sunt de regasit celebrele linii rotunjite la colturi, o declaratie de iubire pentru formele integrative si armonice. Sa nu uitam de paletarul cromatic ofertant: culori care migreaza de la pastelurile anilor ‘60 la clasicul rosu, nuante metalice si mate, de brun si gri (atit de contemporane) si evident, nedemodabilele alb / negru. In rol de star pentru culoarea identitara a brandului Fram – turcoise inspirat de agata albastra, acceasta referinta pentru rezistenta, optimism si frumusete fara varsta.

FRAM. Cronologie esentiala: Peste jumatate de secol de istorie

Primul frigider romanesc

Romania anului 1959 marchează crearea unui atelier de prototip frigidere, concepţie 100% Sadu.

Anii ‘60 vor aduce noi progrese prin lansarea celor două piese de rezistență: frigiderul Fram și acordeonul Hora, peste jumatate din dezvoltarea uzinei Sadu fiind dedicata frigiderelor cu licență Thomas-Houston.

În anul 1970 uzina înregistrează o nouă etapă de dezvoltare, materializată printr-un vast program de investiÅ£ii, punându-se bazele platformei Sadu II.

Adoptarea de noi tehnologii începe în anii ’80, cu fabricaÅ£ia frigiderelor cu compresor şi odată cu anul 1991 se reia şi fabricaÅ£ia frigiderului de mic litraj cu absorbÅ£ie. 

Fram revine si vrea sa cucereasca lumea

Trec mai bine de 20 de ani de la evenimentele din 1989, care au schimbat fata economiei romanesti. Diversitatea si principiile concurentei dau tonul. Treptat, dupa 2010, nevoia de regasire a identitatii nationale si pentru romanii plecati in strainatate si pentru cei de-acasa, duce la un trend imposibil de ignorat: incurajarea brandurilor romanesti valoroase.

Afiseaza: 1-10 din 10 produse

 Filtre

Suport clienti 08:00 - 18:00 Luni - Vineri (comenzi online non-stop)

0753-852-922 contact@viata-la-tara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!